Skip to content
Mate-online
  • M-V
  • A-VI
  • G-VI
  • A-VII
  • G-VII
  • A-VIII
  • G-VIII
  • Tutoriale
    • Tehnici
    • Lecții video
  • Diverse
    • Calcule clasa I
    • Teste
    • Teste de perspicacitate
    • TIC
    • Distanțe plan-spațiu
    • Lecții diverse
    • Școala din viitor – un proiect VODAFONE
  • Curs C++
    • Scurt istoric. Declararea variabilelor în C++
    • Citirea și afișarea variabilelor. Operatori
    • Instrucțiuni de decizie
    • Instrucțiuni repetitive
    • Funcții în limbajul C++
    • Prelucrarea șirurilor de caractere în C++
    • Prelucrarea fișierelor în limbajul C++
    • Prelucrarea matricelor în limbajul C++
    • Matematică și programare: probleme diverse
  • Curs CSS
    • Lecția 1: Inroducere în CSS
    • Lecția 2: Selectori CSS
    • Lecția 3: Box Model și dimensiuni
    • Lecția 4: Culori și tipografie
    • Lecția 5: Display și Position
    • Lecția 6: Flexbox Layout
    • Lecția 7: CSS Grid Layout
  • Curs de SCRATCH + Matematică
    • Lecția 1. 1 – Ce este Scratch?
    • Lecția 1. 2 – Interfața Scratch
    • Lecția 1. 3 – Sistemul de coordonate, deplasarea unui sprite
    • Lecția 2. 1: Salvarea unui proiect, aspecte
    • Lecția 3. 1: Evenimente și structuri de control
    • Lecția 3. 2: Senzori, detectarea coliziunilor
    • Lecția 3. 3: Gestionarea sunetelor în SCRATCH
    • Lecția 4: Grafica și imaginile în Scratch
    • Lecția 5: Variabile și liste în SCRATCH
    • Lecția 6: Structuri de control în SCRATCH
    • Probleme diverse
  • Lecții HTML
    • Lecția 1: Structura unui document HTML
    • Lecția 2: Elemente de text și formatare
    • Lecția 3: Link-uri și navigare
    • Lecția 4: Imagini și conținut media
    • Lecția 5: Liste – organizarea conținutului
    • Lecția 6: Tabele – date structurate
    • Lecția 7: Formulare și interacțiune
    • Lecția 8: HTML5 și elementele semantice
    • Lecția 9: APIs HTML5 și funcționalități moderne
  • Curs JavaScript
    • Lecția 1: Ce este JavaScript? Configurări
    • Lecția 2: Consola, comentarii și sintaxa de bază. Variabile
    • Lecția 3: Strings și metodele acestora
    • Lecția 4: Structuri condiționate în JavaScript
    • Lecția 5: Structuri repetitive în JavaScript
    • Lecția 6: Funcții în JavaScript
    • Lecția 7: Tablouri undimensionale în JavaScript
    • Lecția 8: Obiecte și metode în JavaScript
  • Curs de ȘAH
    • Partide celebre
  • Indicații
  • Home
  • Blog
202-555-0188
202-555-0188
Mate-online
  • M-V
  • A-VI
  • G-VI
  • A-VII
  • G-VII
  • A-VIII
  • G-VIII
  • Tutoriale
    • Tehnici
    • Lecții video
  • Diverse
    • Calcule clasa I
    • Teste
    • Teste de perspicacitate
    • TIC
    • Distanțe plan-spațiu
    • Lecții diverse
    • Școala din viitor – un proiect VODAFONE
  • Curs C++
    • Scurt istoric. Declararea variabilelor în C++
    • Citirea și afișarea variabilelor. Operatori
    • Instrucțiuni de decizie
    • Instrucțiuni repetitive
    • Funcții în limbajul C++
    • Prelucrarea șirurilor de caractere în C++
    • Prelucrarea fișierelor în limbajul C++
    • Prelucrarea matricelor în limbajul C++
    • Matematică și programare: probleme diverse
  • Curs CSS
    • Lecția 1: Inroducere în CSS
    • Lecția 2: Selectori CSS
    • Lecția 3: Box Model și dimensiuni
    • Lecția 4: Culori și tipografie
    • Lecția 5: Display și Position
    • Lecția 6: Flexbox Layout
    • Lecția 7: CSS Grid Layout
  • Curs de SCRATCH + Matematică
    • Lecția 1. 1 – Ce este Scratch?
    • Lecția 1. 2 – Interfața Scratch
    • Lecția 1. 3 – Sistemul de coordonate, deplasarea unui sprite
    • Lecția 2. 1: Salvarea unui proiect, aspecte
    • Lecția 3. 1: Evenimente și structuri de control
    • Lecția 3. 2: Senzori, detectarea coliziunilor
    • Lecția 3. 3: Gestionarea sunetelor în SCRATCH
    • Lecția 4: Grafica și imaginile în Scratch
    • Lecția 5: Variabile și liste în SCRATCH
    • Lecția 6: Structuri de control în SCRATCH
    • Probleme diverse
  • Lecții HTML
    • Lecția 1: Structura unui document HTML
    • Lecția 2: Elemente de text și formatare
    • Lecția 3: Link-uri și navigare
    • Lecția 4: Imagini și conținut media
    • Lecția 5: Liste – organizarea conținutului
    • Lecția 6: Tabele – date structurate
    • Lecția 7: Formulare și interacțiune
    • Lecția 8: HTML5 și elementele semantice
    • Lecția 9: APIs HTML5 și funcționalități moderne
  • Curs JavaScript
    • Lecția 1: Ce este JavaScript? Configurări
    • Lecția 2: Consola, comentarii și sintaxa de bază. Variabile
    • Lecția 3: Strings și metodele acestora
    • Lecția 4: Structuri condiționate în JavaScript
    • Lecția 5: Structuri repetitive în JavaScript
    • Lecția 6: Funcții în JavaScript
    • Lecția 7: Tablouri undimensionale în JavaScript
    • Lecția 8: Obiecte și metode în JavaScript
  • Curs de ȘAH
    • Partide celebre
  • Indicații
  • Home
  • Blog

Partide celebre

Vă invităm să studiați câteva partide interesante de șah.

:: Fool' s Mate (matul prostului) >> start!

:: Scholar's Mate (mat în patru mutări) >> start!

:: Legall's Mate (sec. al XVIII-lea) >> start!

:: Partida nemuritoare: Anderssenn vs. Kieseritzky >> start!

:: Partida Evergreen: Anderssenn vs. Dufresne >> start!

  • Home
  • About
  • Contact

Învăț matematică simplu și eficient!